Åkyta

När vi pratar om åkyta tar vi efter polackerna och definierar det som 0,2mm. Det är viktigt att slippa diskutera detta.

När man drar av in- och utgångarna påverkas kurvaturen jättemycket. Både måtten mellan bladmåtten och kurvans jämnhet. Om man rundat ingången ordentligt blir det värsta vecket mellan det runda och det vassa.

Om någon har en bra metod för att runda ingången utan att göra kurvan dålig så vill vi andra få ta del av den. Vi kontrollmäter!

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Max » VM:  ”Kul att du hänger på!”

  • Oscar S-794 » Plankvinkel:  ”Som talesättet: "Ett par timmar i biblioteket sparar ett par månader i labbet." ”

  • cramer john » Ice Cup:  ”The LED HDTV utilizes back lighting. Backlit and edgelit. The main feature on th..”

  • cramer john » Ice Cup:  ”There are generally two ways the LED HDTV utilizes back lighting. Backlit and ed..”

  • Max » Tämnaren i morrn:  ”Snyggt. Även att du fick hela den viktminskningen, när du ändå målade detaljerna..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln